Многу возачи низ светот прават една грешка кога менуваат гуми

гуми

Кога менувате гуми, експертите нагласуваат дека треба да се внимава на едно правило кое многу од возачите не го знаат. За ова, магазинот autoblog.rs ќе забележи:

„Експертите тврдат дека милиони сопственици на возила прават голема грешка. Имено, кога не се менуваат сите, туку само истрошени предни гуми, никако не треба да се става нов пар на предната оска. Наместо тоа, тие треба да се монтираат на задната оска… А гумите што беа на задната да се префрлат на предните тркала.“

Зошто е всушност ова релевантно?

гуми

Ставањето понови гуми на задниот дел е поврзано со стабилноста. Тука би се поставило прашањето зошто е тоа така кога сопирањето би било тешко со предните. Но, со поставувањето на подобри пневматици на задната оска, всушност се намалува ризикот. Ризикот од лизгање на возилото на влажни коловози.

„Кога возилото е стабилно, тогаш можете да почнете да размислувате за сопирање“. Ова го изјави Портиус за новинарот на Auto Express, пренесува autoblog.rs и додаде:

-Oна што всушност го гледате е дека има доволно сила на сопирање и влечење и покрај делумно истрошените предни гуми.

Од тука, возачите со новите гуми кои ќе се најдат на задната оска, полесно ќе го контролираат автомобилот на секое лизгање на патот. При големи брзини, доколку возилото има нови предни и стари тврди задни често завршува во т.н. неконтролирано лебдење.

Експертот на Michelin вели и дека правилото „нови гуми на задната оска“ е наменето без оглед на конфигурацијата на погонската единица на автомобилот, вклучително и возилата што се опремени со погон на сите тркала или погон на сите тркала.