Новиот V12 мотор на Ферари нема да добие помош од турбо полначи.
Шефот за развој на производи на компанијата Ферари, Џанмарија Фулгенци, рече дека додавањето турбо „не им паѓа на ум“.
Во неговата изјава за Autocar, Фулгенци истакна дека Ферари користи турбо полначи кога треба да го намали моторот додека ја одржува излезната моќност. Природно аспирираниот V12 кој го напојува новиот модел 12Cylindri, GT наследникот на 812, не се намали, со неговите 6,5 литри кои сега произведуваат 830 коњски сили во новиот суперавтомобил.
Меѓу другото, Ферари потроши многу пари за да гарантира дека моторот ќе ги исполни прописите за емисиите на Euro 6e без да ги загрози перформансите, и успеа. Новиот 12Cylindri може да достигне 100 km/h за 2,9 секунди и 200 km/h за 7,9 секунди, и забрзува до 340 km/h.
„V12 е природен“, рече Фулгенци. „Тоа е нешто што создава емоции, звук и забрзување од ниски до максимални вртежи. Тоа е производот што сакавме да го испорачаме“.
Новиот V12 е сличен на моторот во 812 Competizione. Сепак, 12-цилиндричниот мотор може да ја модифицира својата крива на вртежен момент преку третата и четвртата брзина со системот наречен „Adaptive Torque Shaping“. Осумстепен менувач со двојна спојка ја насочува моќта кон задните тркала.