Торнли Келхам Европски РС рестомод
Британската компанија Thornley Kelham претстави уште еден одличен рестомод базиран на Porsche 911, односно на неговата генерација 964. Имено, целта на рестомодот е да се зачува оригиналниот изглед. Шармот на класичниот автомобил. Додека истовремено се подобруваат неговите перформанси, удобност и безбедност со употреба на современи технологии и компоненти.
Овој модел е избран затоа што е лесен. А направени се модификации автомобилот да биде поширок напред за 112 mm, а назад за 214 mm.
Вратите и хаубата се изработени од алуминиум… Браниците се од јаглеродни влакна, додека истиот материјал е употребен и за задниот спојлер со патка.
Покрај тоа, има и поликарбонатни задни стакла, а во внатрешноста има седишта Recaro. Пред возачот е волан Momo Prototipo, лесен климатски систем и мерачи кои личат на оригинални Porsche, но се прилагодени на новиот електричен систем, пишува Klix.ba.
Рестомодот чини околу 750.000 долари, што вклучува рачно изработен 6-цилиндричен мотор од ерата 993, чија работна зафатнина е зголемена на 3,8 литри. Доби нови глави на цилиндрите, ковани клипови Mahle кои обезбедуваат потисок од 11,8:1, специјални брегасти вратила и индивидуални тела за гас. Моторот „врти“ до 8.000 вртежи во минута и развива 390 КС и 393 Nm вртежен момент. За оние кои се подготвени да издвојат повеќе пари, достапни се повеќе опции.
Едниот е 4,0-литарски мотор со 24 вентили, кој испорачува 406 КС, а можно е да се добие и 3,8-литарски мотор кој „врти“ со 10.000 вртежи во минута. Сите мотори ги придвижуваат задните тркала преку 6-брзински мануелен менувач со прилагоден и репозициониран менувач и Wavetrac диференцијал со ограничено лизгање.
Има JRZ амортизери, пружини Eibach и прилагодливи шипки против превртување. Исто така, можно е да добиете карбон-керамички сопирачки и гуми Michelin Cup 2 ако целта е забава на патеката.
Торнли Келхам ќе произведе само 25 примероци од моделот наречен европски РС.